Zakar Suami Ku Cepat Pancit!

Suami Ku Cepat Pancut !!!@#$@%$@#

Menikmati hubungan seks dalam perkahwinan adalah salah satu tuntutan yang tidak perlu diajar. ia terjadi sendiri apabila dua-dua pihak berkehendakannya.namun, berapa ramai yang benar-benar puas dengan hubungan ranjang yang berlaku anda anda dengan pasangan anda. ramai orang memberi beribu alasan tentang ketidakpuasan seks mereka, hakikat yang paling banyak berlaku ialah bila  Zakar suami cepat pancit!.

Suami Cepat Pancut |  Zakar suami cepat pancit!

Masalah ini adalah masalah yang sering melanda kepada lelaki terutamanya 😛
;p lelaki muda yang baru berkahwin, 
;p lelaki yang cetek pengetahuan seksnya, 
;p lelaki yang tidak menjaga makan-minumnya. 
“Menurut satu kajian yang dibuat oleh pakar seksologi, didapati lebih 70% lelaki muda mudah ejakulasi/pancut sebelum tiba masanya”. Sebenarnya, lelaki itu tidak dapat mengawal ejakulasinya kerana kurangnya pengetahuan dari segi posisi yang sesuai dengan mereka, lajunya gerakan mendayung dibuat, cara dayungan zakar ke faraj, pers ediaan fizikal dan juga minda serta juga makanan yang dimakan. Posisi ketika bersetubuh juga menyumbang kepada cepat atau lamanya bagi seorang suami untuk pancut.
Apabila suami telah ejakulasi/pancut, zakarnya akan menjadi kendur dan lemah. Ini menyebabkan tusukan zakar ke faraj tidak dapat diteruskan. Seterusnya, isteri tidak berpuas hati kerana hajatnya belum dipuaskan, senjata suami dah lembik. Kalau setiap kali bersama macam ni, sudah pastilah isteri tidak dapat mencapai orgasme, mana tidaknya…Belum apa-apa lagi suami dah pancut… 
Ada posisi yang dicipta bagi lelaki untuk tahan lama, ada posisi untuk pasangan yang tua, ada untuk pasangan yang sakit, ada untuk pasangan yang gemuk, ada untuk membuatkan wanita cepat orgasme dan banyak lagi rahsianya. Pasangan suami isteri perlu tahu akan kelebihan dan fungsi setiap posisi seks  yang ingin dicuba, samada adalah sesuai kepada mereka atau tidak. Jika hal ini tidak diambil tahu, mereka akan terus melakukan seks yang tidak memberi kelebihan atau yang tidak sesuai dengan keupayaan, kesihatan ataupun kemampuan mereka. Kepuasan seksual juga sukar dicapai jika tidak kena posisinya dan seterusnya menyumbang kepada hubungan seksual yang amat membosankan dan hambar!
Asyik Posisi suami di atas
Setiap kali ‘bermain’ je asyik lakukan posisi yang sama saja. Mana tak f ed-up! Sekali dua gerakan yang sama mungkin akan memberi kesan yang sangat membahagiakan. Namun jika terlalu kerap melakukannya, sudah pasti sensasinya kurang.
Oleh itu cubalah posisi baru, keluarkan fantasi, ungkapkannya kepada pasangan dan biarkan hubungan berlangsung dengan sendirinya. Kan terdapat beratus- ratus posisi seks kat dunia ni, cubala yang mana anda suka. Posisi yang lain darimhari biasa mampu untuk membuatkan keghirahan isteri meningkat dan seterusnya dapat memenuhi kehendak dan keinginan seks isteri.
Ganas dan kejam diranjang
Bila isteri kat atas katil je terus terkam, macam ayam je. Seks yang kasar boleh bertukar menjadi ganas! Ada yang siap tampar-tampar, cakar-cakar, cekik-cekik, ikat-ikat lagi. Kalau la setiap kali bersama suami asyik bertindak kasar je, apa perasaan si isteri. Macam kena rogol dengan suami sendiri!. Jika setiap kali bersama bukan kenikmatan yang diperolehi tetapi kesakitan yang didapati, bagaimana isteri dapat mencapai kemuncaknya bukan….Lambat-laun isteri akan cuba menjauhkan diri dari suami dan akan menjadi fobia dengan seks.
Tidak tahu anggota seks dan fungsinya
Kelentit tak tau, bibir dalam, bibir luar, biji kelentit taktau..Ilmu paling asas ni pun ramai yang tidak mengetahuinya. TAK KENAL MAKA TAK CINTA! Kecetekan ilmu seks adalah puncanya. Semasa kita berada dalam Tingkatan 3 pun ada diajarkan, dalam subjek Sains ada bab pelajaran organ seks bukan? Tetapi itu terlalu ‘basic’…..Itu hanya menerangkan soal pembiakan manusia…Anda perlu mencari maklumat yang lebih tepat mengenainya… Setiap bahagian anggota seks ada fungsinya. Setiap rangsangan ke atasnya akan memberikan nikmat yang berbeza-beza. Kelebihan wanita berbanding lelaki, wanita, dikurniakan 99 bahagian kelazatan dalam bersetubuh. Kelazatan ini terletak pada keseluruhan tubuh wanita, bukan pada faraj saja. Pelajarilah untuk kenikmatan bersama. Dalam bab berikutnya anda akan belajar mengenal setiap bahagian anggota seks wanita dan setiap fungsinya serta cara merangsangnya…
Suami suka puaskan diri sendiri dahulu
Si suami tidak memp edulikan keinginan dan kehendak pasangannya. Apa yang penting baginya nafsunya perlu dipuaskan. Setelah dirinya sendiri puas, isterinya ditinggalkan terkapai-kapai. Tidak di ambil tahu samada isterinya puas atau tidak. Inilah suami yang tidak bertanggungjawab!!. Elakkan sikap sebegini! Sepatutnya suami perlu berusaha untuk membuatkan isteri orgasme terlebih dahulu sebelum dirinya sendiri orgasme. Selagi bini tak klimaks jangan pancut dulu!
Abaikan Kepuasan Isteri 
Rangsangan pada isteri amat penting sebelum persetubuhan dilakukan. Jika rangsangan tidak cukup dan tidak betul, keghairahan isteri sukar ditingkatkan. Biasanya rangsangan yang tidak cukup sebelum persetubuhan dilakukan menyebabkan isteri sukar mencapai orgasme. Suami perlu peka terhadap lubuk-lubuk nafsu isteri untuk dirangsang dengan teknik dan gaya yang betul. Lagi lama rangsangan dilakukan lagi tinggi kebarangkalian untuk isteri mencapai orgasme. Kalau setiap kali hubungan seks dilakukan isteri orgasme, takkan la seks itu bosan lagi kan? Pelbagai cara boleh digunakan untuk merangsang seks isteri anda…Setiap inci tubuhnya perlu dirangsang…Kebanyakan kaum suami banyak mengabaikan tugas yang penting ini…Itulah sebabnya isteri sukar dipuaskan ketika bersetubuh…

Republished by Blog Post Promoter