LELAKI KUAT

LELAKI KUAT

Siapa Lelaki Kuat

Label: lelaki kuat seks, lelaki kuat merajuk, lelaki kuat bergayut, lelaki kuat cemburu, lelaki kuat jelous, lelaki kuat menangis, lelaki kuat tenaga batin, lelaki kuat main, lelaki kuat melancap, lelak kuat onani, lelaki kuat mengumpat, lelaki kuat otot, lelaki kuat mengampu, lelaki kuat solat, lelaki kuat iman, lelaki kuat semangat, lelaki kuat jimak, kekuatan lelaki, lelaki kuat, lelaki power, ubat lelaki kuat, lelaki hebat, lelaki idaman, lelaki perkasa, lelaki melancap, lelaki untuk lelaki
.

Kalau disebut pasal lelaki kuat mesti semua orang terfikir pasal lelaki kuat seks. Betul tak? Hahaha……jangan nak menipu diri sendiri. Memang itulah yang terbayang dalam kotak fikiran kita apabila disebut pasal lelaki kuat. Jarang sekali bila disebut lelaki kuat fikiran kita akan mengarah kepada lelaki yang kuat semangat, lelaki kuat solat, lelaki kuat bersabar dan lain-lain lagi. Yang terfikir ialah lelaki kuat main, lelaki kuat tenaga batin, lelaki kuat berjimak, lelaki kuat melancap dan lain-lain lagi yang anda fikirkan sesuai. Segala-galanya berunsurkan seks…..Namun pada hakikatnya kekuatan lelaki bukan terletak kepada kekuatan seksnya tetapi terletak kepada tahap kesabarannya. Sebab apa aku cakap macam tu? Sebabnya bila kita kuat bersabar banyak yang kita boleh lakukan dengan waras. Kita boleh apply segala macam teknik dan strategi jika kita banyak bersabar. Kadang-kadang terpaksa ambil masa bertahun-tahun untuk mendapat hasilnya berkat dari kesabaran kita ( dan tawakkal kita kepada Yang Maha Penyabar ).

.

lelaki-kuat

Sebagai contoh kita orang lelaki selalu nak senjata yang besar dan panjang. Mereka sanggup mengambil masa berbulan-bulan menggunakan alatan pembesaran seperti pam zakar dan alat regangan zakar seperti Size Doctor Extender, ProExtender dan Vesextender bagi membesar dan memanjangkan alat senjata sulit mereka. Hasilnya mereka mendapatkan saiz alat sulit yang mereka idamkan dan yang penting ianya kekal. Jika ada yang mendakwa dapat membesarkan alat sulit lelaki dalam masa 1 hari alamatnya kena “goreng”lah tu. Buat pemb edahan zakar pun ambil masa berbulan-bulan untuk pulih. Dah la sakit…eeeiiiii!

Sama juga yang inginkan payudara mereka besar lagi mantap sanggup menanti masa berbulan-bulan untuk kelihatan seksi dan anggun hasil penggunaan pam payudara, herba atau urutan. Bukan menngunakan ka edah pemb edahan plastik menggunakan silikon untuk membesarkan payudara mereka. Nampak memang berbaloi tapi tidak asli. Lagipun takut risiko jangkitan virus. Kita selalu nampak yang berjaya tapi yang s edang menyabung nyawa akibat pemb edahan itu kita tidak nampak.

Aiseh…kan aku dah kata, mesti masuk bab seks punyer!!!!

Orang yang buat bisnes ambil masa yang sangat lama untuk berada dalam keadaan selesa. Jatuh bangun jatuh balik, yang tak bangun-bangun pun ada. Itu semua orang tak perasan. Yang diorang tahu bila rumah dah ada rumah banglo, kereta mewah dan ada wisma sendiri. Ini adalah berkat usaha dan kesabaran mereka. Tapi jangan lupa ada yang buat bisnes tapi tak ikhlas. Kenapa saya kata demikian? Sebabnya bila kita berbisnes atas tujuan untuk bermewah-mewah dan bermegah-megah kita akan berfikir bagaimana untuk mendapatkan hasil dalam masa yang singkat supaya rakan-rakan tau dan jiran tetangga terbeliak biji mata melihat kemewahan kita. Dari situ timbul fikiran yang negatif untuk menipu orang, rompak, ugut dan bermacam-macam lagi. Niat dari awal dah salah dan akhirnya ke arah yang salah. Nak berniaga tapi tak nak bekerja. Asyik nak cari orang bawah jer supaya mereka boleh bekerja untuk kita.

Sambil aku meniti kehidupan ini apa yang aku pelajari ialah “No Pain No Gain”. Kita kena juga usaha. Peluh dan tenaga mesti kena keluar baru boleh dapat hasil. Kadang-kadang aku terfikir yang kekuatan lelaki itu juga bergantung kepada kekuatan berfikir dan daya berjuang seseorang. Allah itu maha adil. Secara purata orang yang bertubuh kecil fikirannya agak dynamik dan licik berbanding orang yang bertubuh besar dimana otaknya mengarah kepada kekuatan fizikal. Orang yang tengah-tengah ni macamana pulak ek? Kuat berfikir ker kuat tido…heheh!

SABAR ITU SEPARUH DARIPADA IMAN. Betul ker? Memang betul. Korang akan mendapat jawapannya apabila korang mengamalkannya. Jawapan bukan datangnya daripada mulut. Kalau jawapan dari mulut banyak keraguannya. Amalkan dan rasa sendiri. Jika korang mempunyai kesabaran pada tahap “gaban” anda bakal merasai keajaibannya. Tapi tengok tempatlah pulak nak sabar. Sabar pun ada hadnya. Takkan nampak budak tengah jalan korang masih nak bersabar. Itu “bangang” namanya…..opss, terguna bahasa ibunda plak. Maaf, aku tengah serius mengeluarkan kata-kata. Kalau dalam bisnes ker, dalam berperang ker, dalam permainan ker.Mula-mula kita bagi peluang sebab masa itu kita perlukan masa untuk berfikir kemudian susun strategi dan akhirnya “zaasss”, mulakan langkah. Macam cerita Hindustan la gamaknyer!

Ini aku ada terjumpa dalam internet mengenai kekuatan lelaki. Macam betul jer apa yang ditulis. Aku ada buat s edikit penambahan hasil dari pengalaman aku sendiri. Korang bacalah. Mungkin akan memberi manfaat kepada semua.

KEKUATAN LELAKI

1. Kekuatan lelaki bukan pada betapa besarnye bahu atau betapa cantiknya bahunya. Ia terletak pada cara dia ambil berat tentang diri dia!

2. Kekuatan lelaki bukan pada suaranya yg sexy+macho tu. Tapi pada kesopanan nya bila berbicara dgn wanita dan   kata-katanya yang jujur.

2. Kekuatan lelaki bukan pada bilangan kuncu-kuncunya. Tapi betapa ramahnya dia dengan mereka!

4. Kekuatan lelaki bukan pada betapa besarnya pangkat dia di pejabat. Tapi kepada betapa kuatnya dia merendahkan diri kepada orang bawahannya!

5. Kekuatan lelaki bukan pada kekasaran dan kekuatan fizikalnya. Tapi pada kelembutan sentuhannya!

6. Kekuatan lelaki bukan pada bulu-bulu kat dada bidang dia. Tapi Hati yang ada kat dada dia!

7. Kekuatan lelaki bukan pada bilangan aweks-aweks nya. Tapi betapa jujurnya dan ikhlasnya dia pada seseorang wanita ketika bercinta!

8. Kekuatan lelaki bukan pada betapa beratnya dia boleh angkat. Tapi pada bebanan dan tekanan yang dia boleh terima dalam hidup!

9. Kekuatan lelaki bukan terletak kepada betapa kerapnya dia melakukan hubungan intim dengan pasangannya. Tapi pada kepuasan pasangannya dalam satu-satu hubungan intim mereka, walaupun sebulan sekali!

10. Kekuatan lelaki bukan terletak pada wang ringgit yang banyak bertimbun. Tapi terletak pada kekuatannya untuk bers edekah!

11. Kekuatan lelaki bukan terletak pada kenderaan sukan (sport) lagi mewah. Tapi terletak kepada keikhlasannya untuk tumpang orang naik, apalagi jika beri mereka pinjam. Hahaha….ini agak sukar sebenarnya!

12. Kekuatan lelaki bukan pada banyaknya orang gaji kat rumah. Tapi kepada kekuatan menahan nafsu daripada melakukan kegiatan tidak bermoral kepada mereka. Bukan sahaja nafsu seks tapi juga nafsu amarah tau. Kang tak pasal-pasal bibik kena sterika!

13. Kekuatan lelaki bukan pada betapa banyak kad kr editnya. Tapi kepada menahan asakan panggilan telefon daripada bank ataupun debt-collector pihak ketiga bank setiap bulan. Nampak Tak? Kalau nak juga pakai kad kr edit, gunakan pada waktu kecemasan sahaja. Ianya seperti along yang berlesen, diiktiraf oleh kerajaan. Kami cuma nak tolong. Bukan Janji Tapi Pasti…….


Tapi mereka yang berpengalaman mengatakan, duit dan harta kalau banyak bertimbun pun tak berguna kalau “anu” mereka tidak berfungsi. Sama-sama kita renungkan……


lelaki-kuat-penis

ADAKAH ANDA SEORANG LELAKI KUAT?

kedai-lelaki-dewasa

Republished by Blog Post Promoter




One thought on “LELAKI KUAT

  1. Poslaju National Courier

    PosLaju is one of the oldest courier companies in Malaysia. It started in 1986 by delivering international mail under the Expedited Mail Service (EMS) banner for Pos Malaysia Berhad. Two years later in 1988, it began to offer domestic courier services under the PosLaju brand name.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *