Kalau Anda Lelaki Mati Pucuk Jangan Suka-suka Makan Ubat Kuat Zakar

Kalau Anda Lelaki Mati Pucuk Jangan Suka-suka Makan Ubat Kuat Zakar

Bahaya Ubat Kuat Zakar Untuk Lelaki Mati Pucuk

Bila zakar tak power makan ubat kuat, bila zakar lembik makan ubat kuat, bila mati pucuk cari ubat kuat. Perkara ini sudah menjadi sinonim di kalangan lelaki-lelaki melayu di Malaysia ini. Ubat kuat zakar ini sememangnya produk yang laris di kalangan masyarakat melayu. Ramai yang menjadi jutawan dengan menghasilkan produk ubat kuat zakar ini. Yang menjadi pengedar ubat kuat zakar ni pun tak kurang kayanya.

Apa yang menjadi masalahnya ialah seringkali mereka ini lepas tangan sekiranya apa-apa berlaku kepada pelanggan mereka. Sedarilah tuan-tuan semua, mereka ini sebenarnya bukan pakar dalam bidang kedoktoran. Mereka hanya mengupah pengilang untuk menghasilkan produk yang mereka fikirkan dengan formula-formula tertentu. Yang penting POWER!

Tidak semua ubat kuat zakar ini sesuai dengan setiap orang. Individu yang berpenyakit seperti darah tinggi, kencing manis, sakit jantung, sakit buah pinggang dan masalah hati tidak seharusnya memakan ubat kuat zakar ini. Ini boleh memudaratkan kesihatan mereka dan lebih menakutkan lagi ianya boleh membawa maut.

Cuba korang lihat apa yang terkandung dalam kebanyakkan produk ubat kuat zakar yang famous di malaysia ini.

 

ubat-kuat-zakar-mati-pucuk-malaysia

Ada banyak lagi senarai ubat yang patut korang tahu: https://www.facebook.com/infokesihatan2u/photos/pcb.436512380195832/436512040195866/?type=3&theater

Kurangkan atau hapuskan kebergantungan dengan ubat-ubatan ini. Lakukan senaman. Kalau tak segan pergi berurut. Tapi pastikan tukang urut bertauliah. Kalau bukan pakar alamatnya selama-lamanya lah layu. Kalau malu atau susah sangat nak cari tukang urut pergilah beli pam zakar. Gunakan teknik terapi pam zakar. Buat jer sendiri kat rumah. Kalau zakar memang jenis dah tak mau nak naik cari pam mati pucuk yang bertaraf medikal. Jangan beli sebarangan pam. Ini doktor sakit tuan seluruh dunia yang sarankan. Kalau larat nak telan viagra silakan. Sekali dua masih berkesan, lama-lama kembali layu. Ubat pun dah tak berkesan. Tapi kena ingat, bukan sebarang orang boleh makan viagra ni. Kena dapat nasihat doktor dulu yer. Kalau banyak duit boleh buat pembedahan masukkan tube. Sanggup ker?