Apa itu pam payudara

Apa itu pam payudara

Apa itu pam payudara

 Apa itu pam payudara? Mesti ramai yang confius tentang pam payudara ni. Bila google artikel pam payudara mesti keluar tentang pam payudara untuk ibu yang menyusukan anak. Bila kita wiki pun akan keluar info yang sama. Tapi disni saya ingin berkongsi maklumat tentang Pam Vakum Pembesaran Payudara bukannya pam untuk mengeluarkan susu bagi ibu bersalin. Maaf yer!

Pam Payudara ini digunakan oleh pusat-pusat kecantikan di Malaysia dan juga diseluruh dunia bagi membesarkan, menganjalkan dan menegangkan payudara pelanggan mereka sebagai alternatif kepada pembedahan untuk membesarkan payudara. Tidak ramai yang berani dengan pembedahan pembesaran payudara atau lebih dikenali sebagai breast implant. Doktor menggunakan silikon sebagai agen pembesaran di mana silikon tersebut di masukkan kedalam bekas lutsinar yang lembut dan anjal dan tidak mudah pecah. Persoalannya, betul ke selamat? dah la mahal tapi menakutkan. Tapi hasilnyer memang mantop! Bagi mereka yang memegang teguh prinsip keagamaan selalunya mereka akan elakkan dari melakukan pembedahan ini kerana dianggap telah cuba merubah kehendak Tuhan. Tepuk dada tanya selera. Fahaman berbeza2, jika tujuan mulia untuk suami tercinta, apa salahnyer kan? Terpulanglah kepada individu masing-masing.

Ok, habis bab pembedahan. Ada juga yang ingin membesarkan payudara dengan cara menyuntik hormon, makan pil atau ubat-ubatan yang merangsangkan hormon bagi membesarkan payudara mereka. Ada juga yang agak kurang berani hanya mampu menyapu krim dan mengurut payudara mereka agar menjadi besar, anjal dan mendongak ke langit bukannya menunduk ke bumi. Hehehe…ada yang terasa ker? Maaf ler…tidak semua orang sama kan. Pasti ada kelebihan di area lain pula. Jangan la bersedih….

Beralih kepada topik asal. Apa itu pam pembesaran payudara. Terdapat pelbagai jenis pam payudara di pasaran tetapi masih mengamalkan teori yang sama iaitu sedutan / vakum / suction. Pam pembesaran payudara ini terdiri daripada mangkuk penyedut / cup, tiub silikon dan pam vakum. Pam vakum pula ada jenis pistol / gun dan ada jenis grip seperti alat yang dipam oleh doktor untuk cek tekanan darah tu. Siapa yang dah cuba pasti tahu perbezaanya dari segi kekuatan sedutan dan kepenatan mengepamnya.

http://vesbreastpump.kedai-lelaki.net/index.html

Secara amnya apabila udara disedut keluar atau dipam keluar, akan berlaku keadaan dimana payudara seseorang itu akan tertarik keluar hampir mengikut acuan mangkuk tersebut seperti orang sedang berbekam. Kulit kita akan mengelembung keluar. Sekiranya tidak diamalkan selalu atau dengan kata lain malas nak guna, bentuk payudara akan kembali kepada asal atau hampir kepada asal ( dalam kes ini ada perubahan kecil berlaku). Sekiranya digunakan dan diamalkan selalu saiz payudara akan mengembang disebabkan sedutan terhadap lemak-lemak yang sebelum ini terkumpul di kawasan ketiak dan sekitarnya. Apabila ini berlaku sel-sel kulit juga turut berkembang dan semakin lama digunaka semakin “permanent”lah hasil nya.

Macam orang yang tindik telinga sampai londeh tu. Lama-lama memang memanjang disebabkan sel-sel telah berkembang dan menjadi “permanent”. Inilah saat yang dinanti-nantikan oleh pelanggan-pelanggan yang mempunyai saiz payudara kecil.

Perlu diingat sewaktu proses pembesaran payudara ini anda perlu mengamalkan diet yang sempurna supaya badan anda berisi tidak terlalu kering. Kalau kurus sangat macam mana nak pam. Angin mesti masuk celah-celah tulang rusuk..hehehe! Makanlah banyak sikit, beli supplement macam Appeton ker, macam-macam dipasaran. Bagi badan yang sedang-sedang ok tu boleh lah gunakan herba supplement pembesaran payudara sebagai pemangkin untuk mempercepatkan lagi proses pembesaran dari dalam.

Gunakan krim yang bersesuaian untuk melembutkan permukaan kulit payudara dan dalam masa yang sama membantu pembesaran payudara kerada terdapat bahan-bahan yang meransangkan pembesaran payudara meresap ke dalam permukaan kulit payudara.

Tags:  , , , , , , , , , pam besarkan payudara, pam payudara, pam payudara elektrik, pam payudara sendayu tinggi, pam payuk